Friday 27 January 2012

~ selamat tinggal MADID~

Arini aku last kat MADID.. so adat la kalau ade yang nangis @ teriak cam org giler..
bukan form aku saje sedih nk tinggalkan aku but form bawah n atas aku pon sedih gak..
x sangka,, aku ni dikira org kesayangan Madidians la jugak..
sorry friend,, aku terpaksa tinggalkan korang.. sedih gak tdi.. w/apepon, kite tetap kawan selamanya
rindu giler kot kat korang... nnti bile aku dok perlis,, korang post la ape2 kat blog aku ke?? kat fb ke?? or anywhere can taip...
aku jnji aku x kan lupe kan korang.. kepada adik2 ang kakak2.. syukran sebab sudi berkawan ngan ana..
aku leh dikatakan friendly jugak(agaknye la)... pasan jap...
aku rindu semua madidians...
ari Isnin nie aku nk daftar dh kat sek baru tu.. so, korang kene terima pemergianku dgn redho..
rindu kat cikgu fizik, bio, chemi, and sume (x mampu nk sebut) byk sgt kot..
aku ngan korang seperti adik beradik..
x lupe juga kat someone nie,,,ade la.. mesti korang nk taw kan?? ok2 aku bgitaw now..
name dye Fatimah Zahrah sebab baru dua hari dye masukk kat madid.. tetibe aku dpt tawaran kat kgr..
x dpat nk knal ngan dye lebih lnjut.. tpi x pe..
dye kan ade fb,, fb penghubung segala-galanya.. penghubung sebagai kwan teman dan sahabat..
oh sahabat,geng,friend,,,
kenangku didalam doamu..
#bittawfiqwannajah#
WASSALAM

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. maryam... rindu ko maryam... huhuhu sedeynye... jangan lupekn aku tau maryam... miss u so much bebeh~~~

    ReplyDelete