Tuesday 3 January 2012

~missing title..huhu~

Assalamualaikum....
Disini saya ingin memohon maaf kepada rakan2 sekalian...
Sebabnya..
mcm2 la,, terutama kepada guru2 di Madrasah..
Saya hanyalah insan biasa x blum matang..
Tanpa guru tiada A...
Tanpa guru tiadalah barokah..
Begitu juga kawan2 yang sentiasa mendidik..
dan mendorong saya.. terutamanya sahabat saya yang bernama Shahira n Nabil..
time kasih la bertungkus lumus wat kan fomulae kat aku..
nnti wat fomulae addmath.. give arr sikit.. taw!!
Walauapepon..
Tuhan mmg adil sebab menjadi mereka berdua pelajar cemerlang..
aku pon cemerlang jugak tpi cemerlang tahap anak didik je la..
Tok guru mesti lebih cemerlang drpd ank didiknya...
ape2pon...
i'am not your bahasa Arab dictionary!!!!
aku rindu time mengajar bahasa Arab kat kelas dgn kawan2..
Be The Best In Your Life~

p/s: #jgnterasakalaunamaandaxadadiatas#

No comments:

Post a Comment