Friday 13 April 2012

~Homelive~

Minggu ni ialah minggu homelive aku... so aku nk berehat.. tpi disebabkan byk homework.. kena pusha la sikit... Arini aku ade kelas akaun.. best tpi agak merunsingkan fikiran bgi sape yang masih belum mahir like me.. so, kne la byk wat latihan.. aku pon x taw la macam mana aku leh masuk aliran akaun.. aku x minat.. mungkin aku telah ditakdirkan disini.. Allah merancang apa yg terbaik untuk ku.. itu yang aku pegang dri dulu hingga sekarang..
sama la jugak aku macam mana aku leh dpat masuk SMKAP.. aku x rancang semua tu.. tetibe smpai jugak aku disini.. Mungkin mmg sudah ditakdirkan.. Biarlah..
Siapa yang mampu melawan kuasa tuhan..
Kat sini mmg best..
tpi yang menyebabkan aku rimas ialah...
kalau bilik bekubang sikit, mesti nak kaitkan dgn kawin..
Kalau buat sesuatu yg x kna mesti dikaitkan dgn kawin..
macam la lepas abih sek terus boleh kawin..
Tpi bila difikirkan blik,, btui jugak.. wat malu je kalo kawin x pndai kemas rumah..lipat bju,, n macam2 la..
tpi stu kelemahan pelajar asrama yg x dpat dinafikan,, x pndi memasak.. macam aku..
bkn la x tahu langsung.. tpi kurang pendedahan tentang memasak..
selama ni pon aku masak tengok dulu resipi kat internet.. bile duk asrama semua org idangkan.. just nk beratur panjang je yg lemah skit..
Okla.. Aku x nak la merepek pnjang2.. saje nk update blog yg kian lama ditinggalkan..
Wassalam~~ miss u all Madidians..

No comments:

Post a Comment